Friday, November 27, 2009

KISAH PERJALANAN TENGOK WAYANG

CERITA NI BARU JE KELUAR DI WAYANG AKU PERGI TENGOK MALAM TADI AKU DGN MEMBE2 AKU MEMANG DA LAMA PLAN NAK TENGOK WAYANG TP BKN CITE NI LA NK TENGOK CTE 2012 TP TIKET DA ABIS.X DE PILIHAN LAIN TERPAKSA TENGOK GAK.SEBELUM PERJALANAN SAMPAI KE SUNWAY MEMBE AKU YG SORANG NI EXCIDENT LAK.DEKAT KAWASAN KAMPUNG LAK 2..MULA2 DIA MAIN PACAK2 MOTO SKALI TERBABAS LANGGAR KERETA ORG YG PARKING DPN UMAH.DA LANGGAR TUNGGU PE LAGI LARI LA.TUAN PUNYE KETE 2 DA CAM MOTO MEMBE AKU 2..
KU DA LARI DULU TERUS GERAK SUNWAY.MEMBE AKU 2 X TAU G MNE..? SAMPAI JE KAT SUNWAY KU TERUS CALL MEMBE AKU 2 TBE2 DIA CAKAP DIA DA KNE TANGKAP DGN TUAN PUNYE KETE YG DILANGGAR TD..HAHAHA MCM KELAKAR JE DA LARI2 KNE TANGKAP LAK..KTE 2 X DE PE2 PON CUMA TAYAR JE PECAH SKALI BROTHER 2 MINTAK GANTI RUGI RM400 MEMBE KU 2 MNE DE DUIT DLM WOLLET DIA 2 PON DUIT TENGOK WAYANG BPE RGGT JE ADE.KU DGN MEMBE2 AKU TLG R DIA..PATAH BALIK PG KAT TMPT DIA EXCIDENT 2..LEPAS DA SETEL SEMUA KTORG GRAK SUNWAY BALIK SBB NK TGOK WAYANG..APE2 PON CITE NINJA ASSASSIN BI MEMANG BETUL NINJA GEMPAK GLE CITE DIA.RUGI SAPE X TENGOK..:)

No comments:

Post a Comment