Monday, September 14, 2009

DIRIKU DI BULAN PUASA

asslammualaikum bulan puase ni kite kne r jd baik dan mengumpul pahala sebnyk mungkin walau pown de sentengah membe2 ku kate ku jahat tapi diorang x tau ku sbna nye baik diorg dengki je dgn aku lagi2 de sorg membe ku ni dia duk sme blok dgn ku tp dia tgkat 3 nma dia mlas r nk sebut kesian lak kat dia nnt dia nangis dia da la kuat nangis hahaha..bukan ni sebnanye ku nak cite ku nak cite pasal sepanjang ku di bulan pose..hehe disempanjang bulan puasa ni ku sehari je x puasa.sbb pagi tu ku x bangun sahur ku ngantok sangat bila da tgh hari ku bangun nak pergi kerje ku sakit perut rase menendang-nendang pegi cek dokter bukan hamil wakaka gile..da x tahan sangat ku makan lepas 2 ku terus pg kje..ok r sehari je tggal drpd mmbe2 ku mule2 puasa da niat x nk puasa teruk betul..pejam celik pejam celik seminggu je lagi nak raya cepat betul masa bejalan ku rase klo mase meranggkak mungkin lambt kowt hehehe.baju raya taun ni ku x beli sebab baju taun2 lepas pown x gune.gune pown mse smbhyg jumaat,kenduri itu je.membazir beli byk2 ni baik x payah beli..aku cume bli pakain jalan2 je...wat mase ni aku baru beli 1-sluar 1-baju tu je byk lagi ku nak bli tapi x de mase la sebok dgn kje mungkin ku beli hari jumaat ni atau sabtu kot sbb ahad da raya..ni je kowt cte ku di bulan puasa ermm pe2 nnt ku update lg k bye asslammulaikumwarahmatuallahiwabarakatu........

No comments:

Post a Comment